Ήττα – αποκλεισμός για τον ελλιπέστατο ΟΦΗ

Ο ΟΦΗ πήγε στην Αθήνα δίχως τρία βασικά στελέχη του, ο Παναθηναϊκός ήταν ανώτερος και ηττήθηκε τελικά με 3-0 σετ.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Την ήττα με 3-0 σετ που σήμανε και τον αποκλεισμό από την συνέχεια του League Cup “Νίκος Σαμαράς” γνώρισε ο ΟΦΗ στο παιχνίδι που έγινε το απόγευμα της Τρίτης στο “Ζηρίνειο”.

Ως γνωστόν ο ΟΦΗ πήγε στην Αθήνα δίχως τους Μιχάϊλοβιτς και Στρουγκάρεβιτς καθώς και τον Χαραλαμπίδη ωστόσο κατάφερε να παρουσιάσει μια αξιοπρεπέστατη εικόνα καθ’ όλη την διάρκεια της αναμέτρησης

Τα σετ: 25-23, 25-20, 25-21

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook