Μπήκε και ο Ζίνι στην προετοιμασία της ΑΕΚ

Και ο τελευταίος παίκτης της ΑΕΚ που είχε εξασφαλίσει έξτρα άδεια βρίσκεται από σήμερα στην Ολλανδία. Ο λόγος για τον Ζίνι που έχασε τις πρώτες μέρες προετοιμασίας για να πάρει ανάσες μετά τη συμμετοχή του στο COSAFA Cup το οποίο κατέκτησε με την Ανγκόλα.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

 

Ο διεθνής άσος έφτασε το απόγευμα στο Μπουργκ και τέθηκε στη διάθεση του Μάρκο Νίκολιτς ο οποίος νωρίτερα είχε δει και τους Μαρσιάλ, Λιούμπισιτς να ενσωματώνονται. Πλέον οι μοναδικοί που λείπουν είναι οι Πινέδα και Πιερό.

Αμφότεροι όπως φαίνεται θα μπουν κατευθείαν στην Αθήνα, μιας και ο πρώτος παίζει ακόμη με το Μεξικό στο Gold Cup ενώ ο δεύτερος αν και έχει αποκλειστεί, έχει άδεια για ξεκούραση .

 

 

© Πηγή: to10.gr

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook