Λεβαδειακός: Παραμένει και τη νέα σεζόν ο Μπάλτσι

Ο Γκιγιέρμο Μπάλτσι θα συνεχίσει να είναι κάτοικος Βοιωτίας και την ερχόμενη αγωνιστική περίοδο, καθώς ο Λεβαδειακός ανακοίνωσε την παραμονή του 23χρονου Αργεντίνου μεσοεπιθετικού και την νέα σεζόν, έπειτα από εισήγηση του προπονητή της ομάδας, Νίκου Παπαδόπουλου.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Την περασμένη σεζόν, ο Μπάλτσι αγωνίστηκε συνολικά σε 28 παιχνίδια, σημειώνοντας τρία γκολ ως «δεκάρι» και ως φορ.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Λεβαδειακού:

«Η ΠΑΕ Λεβαδειακός ανακοινώνει ότι ο Γκιγιέρμο Μπάλτσι θα συνεχίσει να αγωνίζεται στην ομάδα μας και τη νέα αγωνιστική περίοδο. Ο Αργεντινός μεσοεπιθετικός αποτέλεσε ακόμη έναν σημαντικό πυλώνα στο ρόστερ της περσινής επιτχημένης σεζόν για τον Λεβαδειακό και η φανέλα με το Νο11 θα παραμείνει στον… κάτοχό της.»

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook