Άρης: Ραντεβού Καρυπίδη και Ρέγες

Ο Θόδωρος Καρυπίδης ταξίδεψε στη Θεσσαλονίκη, όπου και συναντήθηκε με τον τεχνικό διευθυντή της ΠΑΕ Άρης, Ρούμπεν Ρέγες. Βασικό αντικείμενο συζήτησης στην κουβέντα των δυο αντρών, ήταν τα μεταγραφικά ζητήματα και η περαιτέρω ενίσχυση των κιτρινόμαυρων.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Οι Πέρεθ και Γένσεν βρίσκονται ήδη στη Θεσσαλονίκη, ενώ την Κυριακή αναμένεται να ταξιδέψει στην Ελλάδα για λογαριασμό του Άρη και ο Ισπανός δεξιός μπακ της Εσπανιόλ Τεχέρο, με τον οποίο υπάρχει προφορική συμφωνία.

Ρέγες και Καρυπίδης αναφέρθηκαν στην ανάγκη για την απόκτηση δυο χαφ, προκειμένου να τεθούν όσο το δυνατόν πιο γρήγορα στη διάθεση του Μαρίνου Ουζουνίδη, ενόψει των ευρωπαϊκών αγώνων με την Αράζ Ναχτσιβάν.

Υπάρχει, μάλιστα, ειλημμένη απόφαση από τους κιτρινόμαυρους, προκειμένου να γίνει οικονομική υπέρβαση για την απόκτηση παικτών, που μπορούν να κάνουν τη διαφορά στον χώρο της μεσαίας γραμμής.

© Πηγή: to10.gr

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook