Μια πρώτη εικόνα από τους νταμπλούχους Ελλάδας απέναντι στην Ολλανδική Μπρέντα με το ματς να είναι προγραμματισμένο για τις 3 το μεσημέρι στο στο Sportpark De Gagelrijzen, St Willebrord.
Ο Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ θα δώσει τις πρώτες ευκαιρίες στους παίκτες του σε ένα ουσιαστικά πρώτο «ξεμούδιασμα» όπου λογικά θα έχουμε την δυνατότητα να δούμε για πρώτη φορά τους νέους της ομάδας, αν όχι όλους κάποιους από αυτούς.
Ο «Μεντί» έχει άλλωστε 29 παίκτες στην Ολλανδία και όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό είναι πολύ δύσκολο να παίξουν όλοι. Όπως έκανε πέρσι έτσι λογικά και φέτος θα βγάλει αποστολή για αυτούς που θα χρησιμοποιήσει. Μην ξεχνάμε άλλωστε πως πριν επιστρέψει μόλις για ένα 48ωρο στην Αθήνα η ερυθρόλευκη αποστολή θα δώσει άλλα δύο φιλικά στην Ολλανδία, την Παρασκευή 25 του μήνα (2μμ) κόντρα στην Νόριτς και το Σάββατο στις 4μμ κόντρα στην Άλκμααρ.


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701