Καρυπίδης: «Συγνώμη για τη συμπεριφορά μου και την εικόνα της ομάδας»

Συγνώμη από τους οπαδούς του Άρη για τη συμπεριφορά του μετά την ήττα στο εντός έδρας παιχνίδι με τον Παναιτωλικό και την τραγική εμφάνιση των κιτρινόμαυρων, ζήτησε με γραπτή του δήλωση ο Θόδωρος Καρυπίδης. Προανήγγειλε, παράλληλα, ότι θα ληφθούν σημαντικές αποφάσεις για το ποδοσφαιρικό τμήμα.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Αναλυτικά η δήλωση του Θόδωρου Καρυπίδη:

«Οφείλω μια ειλικρινή συγνώμη για τη συμπεριφορά μου μετά το παιχνίδι του Σαββάτου.

Η απογοήτευση και ο θυμός μου για την εικόνα της ομάδας και την ντροπιαστική ήττα, όπως ένιωσε κάθε φίλαθλος μας δικαιολογημένα, με παρέσυραν σε λανθασμένες αντιδράσεις. Όφειλα να συγκρατήσω τα συναισθήματά μου εκείνη τη στιγμή.

Ήταν λάθος μου και ζητώ συγνώμη. Συγνώμη ζητώ και για την εικόνα που παρουσίασε η ομάδα.

Τέλος, η εμφάνιση και η ήττα του Σαββάτου δεν θα περάσουν έτσι. Θα παρθούν αποφάσεις, αλλά όχι εν θερμώ».

 

© Πηγή: to10.gr

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook