Άρης: Νοκ άουτ με ΟΦΗ ο Αλφαρέλα

Ο Μιγκέλ Αλφαρελά υποβλήθηκε σε μαγνητική τομογραφία, τα αποτελέσματα της οποίας έδειξαν ότι έχει υποστεί οστικό οίδημα στο γόνατο.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο 27χρονος Γάλλος επιθετικός θα ακολουθήσει πρόγραμμα αποθεραπείας, ενώ η κατάσταση του θα αξιολογηθεί εκ νέου μετά από δυο εβδομάδες. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, αναμένεται να επιστρέψει στην αγωνιστική δράση σε 20 με 25 ημέρες.

Αναλυτικά η ενημέρωση της ΠΑΕ Άρης:

«Τα αποτελέσματα της μαγνητικής που έκανε σήμερα το πρωί ο Μιγκέλ Αλφαρέλα έδειξαν οστικό οίδημα στο γόνατο.

Ο 27χρονος Γάλλος επιθετικός, που τραυματίστηκε στη διάρκεια της χθεσινής προπόνησης, θα ξεκινήσει άμεσα πρόγραμμα αποκατάστασης και σε δύο εβδομάδες θα γίνει επαναξιολόγηση της κατάστασής του.

Από εκεί και μετά, πρωινή προπόνηση στο Δασυγένειο Αθλητικό Κέντρο περιλάμβανε το πρόγραμμα της Δευτέρας για τους ποδοσφαιριστές του ΑΡΗ.

Και στο σημερινό πρόγραμμα χωρίστηκαν σε δύο γκρουπ. Πρόγραμμα αποκατάστασης για το πρώτο, ασκήσεις ενεργοποίησης και κομμάτια τακτικής για το δεύτερο γκρουπ.

Οι Λόβρο Μάικιτς, Φρέντρικ Γένσεν και Κάρλες Πέρεθ συνεχίζουν το πρόγραμμα θεραπείας, ενώ ο Τάσος Δώνης κάνει ατομικό.

Αύριο, Τρίτη, μετά την ολοκλήρωση της πρωινής προπόνησης στο «Δασυγένειο» θα ανακοινωθεί η αποστολή του μεθαυριανού αγώνα με τον Παναιτωλικό στο γήπεδο Παναιτωλικού (17/09, 15:00), στο πλαίσιο της 1ης Αγωνιστικής της League Phase του “Κυπέλλου Ελλάδας Betsson”».

 

© Πηγή: to10.gr

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook