Καλοσκάμης: «Νιώθω περηφάνια που είμαι στην ΑΕΚ – Προσπαθώ να φτάσω στο 100%»

Ο Δημήτρης Καλοσκάμης αγωνίστηκε για πρώτη φορά ως βασικός με την ΑΕΚ και μετά το τέλος του αγώνα με το Αιγάλεω μίλησε στην Cosmote TV για την παρουσία του στην Ένωση και για τα συναισθήματά του.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Όσα είπε ο Καλοσκάμης:

«Πολύ ωραίο το συναίσθημα. Περηφάνια νιώθω. Η ΑΕΚ είναι μεγάλη ομάδα. προσπαθώ να φτάσω στο 100% και ευχαριστούμε τον κόσμο που είναι κοντά μας. Όταν τραυματίστηκα ένιωσα αμέσως τι έγινε. Είπα «εντάξει» και πάμε μέρα με τη μέρα. Είχα καλούς γιατρούς δίπλα μου. Με στήριξε η ομάδα».

Για το παιχνίδι και το γήπεδο;

«Το πιο σημαντικό είναι ότι όλοι οι παίκτες βγήκαν υγιείς. Θα μπορούσαμε να είχαμε σκοράρει κι άλλο γκολ. Είχα κι εγώ μία ευκαιρία. Κοιτάμε τώρα το ματς της Κυριακής».

 

© Πηγή: to10.gr

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook