Όσα είπε ο Καλοσκάμης:
«Πολύ ωραίο το συναίσθημα. Περηφάνια νιώθω. Η ΑΕΚ είναι μεγάλη ομάδα. προσπαθώ να φτάσω στο 100% και ευχαριστούμε τον κόσμο που είναι κοντά μας. Όταν τραυματίστηκα ένιωσα αμέσως τι έγινε. Είπα «εντάξει» και πάμε μέρα με τη μέρα. Είχα καλούς γιατρούς δίπλα μου. Με στήριξε η ομάδα».
Για το παιχνίδι και το γήπεδο;
«Το πιο σημαντικό είναι ότι όλοι οι παίκτες βγήκαν υγιείς. Θα μπορούσαμε να είχαμε σκοράρει κι άλλο γκολ. Είχα κι εγώ μία ευκαιρία. Κοιτάμε τώρα το ματς της Κυριακής».
© Πηγή: to10.gr


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701