Ο Έλληνας τεχνικός είδε τον Αλεξάντερ Γερεμέγεφ να επιστρέφει σε κανονικούς ρυθμούς, ενώ αντίθετα, ο Φακούντο Πελίστρι έκανε ατομικό πρόγραμμα.
Η ενημέρωση της ΠΑΕ Παναθηναϊκός:
«Με απογευματινή προπόνηση στο «Γ. Καλαφάτης» συνεχίστηκε την Παρασκευή η προετοιμασία του Παναθηναϊκού ενόψει του κυριακάτικου αγώνα με τον Ολυμπιακό.
Το πρόγραμμα περιελάμβανε προθέρμανση, rondo, τακτική και παιχνίδι στο μισό γήπεδο. Στο πρόγραμμα επανήλθε ο Αλεξάντερ Γερεμέγεφ. Ατομικό ακολούθησε ο Πελίστρι».
© Πηγή: to10.gr


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701