Ο 60χρονος τεχνικός αποτελεί παρελθόν από τον πάγκο της ομάδας μετά τις συνεχείς ήττες και τα αρνητικά αποτελέσματα.
Ο Αστέρας Τρίπολης μέσα από μία λιτή ανακοίνωση ευχαρίστησε τον Σάββα Παντελίδη για την προσφορά του στην ομάδα και του ευχήθηκε τα καλύτερα για τη συνέχεια.
Αναλυτικά, η ανακοίνωση του Αστέρα:
«Η ΠΑΕ ASTERAS AKTOR ανακοινώνει την κοινή συναινέσει λύση της συνεργασίας με τον προπονητή, κ. Σάββα Παντελίδη. Ευχαριστούμε τον κ. Παντελίδη για την προσφορά του στην ομάδα μας και του ευχόμαστε υγεία και καλή συνέχεια στην επαγγελματική του διαδρομή».
© Πηγή: to10.gr


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701