Ο Ραζβάν Λουτσέσκου είχε θετικά νέα στην προπόνηση της Πέμπτης (16/10) καθώς είδε τους Δημήτρη Πέλκα και Φέντορ Τσάλοφ να συμμετέχουν σε όλο το πρόγραμμα της ομάδας, κάτι που σημαίνει ότι θα τους έχει διαθέσιμους στην αγωνιστική δράση.
Παράλληλα, ο Αντρίγια Ζίβκοβιτς ακολούθησε μέρος του προγράμματος, κάτι που δείχνει θετική εξέλιξη στην αντιμετώπιση του προβλήματός του στον τετρακέφαλο.
Η ενημέρωση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ
«Στην τελική ευθεία μπαίνει η προετοιμασία της ομάδας για το μεγάλο ντέρμπι κόντρα στην ΑΕΚ στην Αθήνα.
Παίκτες και τεχνικό επιτελείο δούλεψαν το πρωί της Πέμπτης (16.10) στη Νέα Μεσημβρία, δίνοντας έμφαση στον τομέα της τακτικής, μέσα από ένα πλούσιο ασκησιολόγιο.
Οι Φεντόρ Τσάλοφ και Δημήτρης Πέλκας προπονήθηκαν κανονικά με την ομάδα, ο Αντρίγια Ζίβκοβιτς έκανε μέρος του προγράμματος και στη συνέχεια δούλεψε ατομικά, ενώ οι Γίρι Παβλένκα και Δημήτρης Χατσίδης υποβλήθηκαν σε θεραπεία.
Την Παρασκευή (17.10) ο ΠΑΟΚ θα προπονηθεί στις 11:00».


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701