Πειθαρχική δίωξη στην ΑΕΚ για όσα έγιναν με τον Λανουά στην Opap Arena

Μετά τα όσα έγιναν στο ντέρμπι της ΑΕΚ, με τον ΠΑΟΚ (19/10) και τον προπηλακισμό του προέδρου της ΚΕΔ, Στεφάν Λανουά, ο ποδοσφαιρικός εισαγγελέας άσκησε πειθαρχική δίωξη σε βάρος της «κιτρινόμαυρης» ΠΑΕ.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Σύμφωνα με την ΕΠΟ, ο Λανουά ένιωσε ότι απειλείται και αποχώρησε από το ΟΑΚΑ στο ημίχρονο του αγώνα, αφού πρώτα ενημέρωσε τον διαιτητή, ενώ από την μεριά της η Ένωση αρνήθηκε τις κατηγορίες,

Κάπως έτσι, οι Κιτρινόμαυροι θα βρεθούν ενώπιον του αθλητικού δικαστή της Λίγκας και παραμένει ανοιχτό το ενδεχόμενο επιβολής κυρώσεων στην «κιτρινόμαυρη» ΠΑΕ.

Αναλυτικά η ανακοίνωση για την πειθαρχική δίωξη σε βάρος της ΠΑΕ ΑΕΚ

«Από τον ποδοσφαιρικό Εισαγγελέα, Κωνσταντίνο Σπυρόπουλο, ασκήθηκε πειθαρχική δίωξη σε βάρος της ΠΑΕ ΑΕΚ, νομίμως εκπροσωπούμενης, διότι στις 19-10-2025 στον αγώνα ΠΑΕ ΑΕΚ – ΠΑΕ ΠΑΟΚ, εκφωνήθηκαν υβριστικού περιεχομένου φράσεις κατά του κ. Στεφάν Λανουά, προέδρου της ΚΕΔ/ΕΠΟ».

 

© Πηγή: to10.gr

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook