Λίγες ώρες μετά την παρουσίασή του, ο 65χρονος τεχνικός έστειλε το πρώτο του μήνυμα για τη νέα του αρχή, στο οποίο απευθύνθηκε στα ελληνικά. Στο εν λόγω μήνυμα ευχαριστεί τον πρόεδρο αλλά και τους φίλους της ομάδας που τον καλωσόρισαν στον σύλλογο, ενώ δήλωσε ενθουσιασμένος να ξεκινήσει με τους συνεργάτες του.
Το μήνυμα του Μπενίτεθ
«Ευχαριστώ πολύ τον Παναθηναϊκό, τον Πρόεδρο, και τους φιλάθλους για το ζεστό καλωσόρισμα στην Αθήνα. Οι συνεργάτες μου και εγώ είμαστε ενθουσιασμένοι για αυτή την καινούργια αρχή και ανυπομονούμε να ξεκινήσουμε».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701