ΠΑΟΚ: Δεν ανακοίνωσε αποστολή ο Λουτσέσκου για το ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό

Ο ΠΑΟΚ ολοκλήρωσε την προετοιμασία του για το μεγάλο παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό στη Λεωφόρο, χωρίς κάποιο πρόβλημα της τελευταίας στιγμής.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο ΠΑΟΚ ολοκλήρωσε την προετοιμασία του για το μεγάλο παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό στη Λεωφόρο, χωρίς κάποιο πρόβλημα της τελευταίας στιγμής.

Η ενημέρωση του ΠΑΟΚ:

«Η προετοιμασία για το παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό έφτασε στο τέλος της. Η ομάδα πλέον είναι έτοιμη να ταξιδέψει στην Αθήνα για την τελευταία πρόκληση πριν τη διακοπή του Νοεμβρίου και θέλει να συνεχίσει το νικηφόρο σερί της.

Η τελευταία προπόνηση, στη βροχερή Νέα Μεσημβρία, περιελάμβανε δουλειά στο τακτικό κομμάτι μέσα από ασκήσεις και παιχνίδια και πρόγραμμα για τις στατικές φάσεις.

Ο Μαντί Καμάρα έβγαλε μέρος της προπόνησης, ενώ ο Κωνσταντίνος Θυμιάνης ακολούθησε πρόγραμμα επανένταξης. Όλοι οι υπόλοιποι παίκτες είναι στη διάθεση του Ράζβαν Λουτσέσκου για το ντέρμπι της Κυριακής (09.11).Η ομάδα αναχωρεί το απόγευμα από το αεροδρόμιο Μακεδονία για Αθήνα».

 

© Πηγή: to10.gr

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook