Άρης: Ζήτησε τέσσερις παίκτες ο Χιμένεθ

Συνάντηση κορυφής πραγματοποιήθηκε στα αποδυτήρια του «Κλεάνθης Βικελίδης» μετά τη νέα «γκέλα» με τον Αστέρα Τρίπολης, ενώ ο Μανόλο Χιμένεθ ζήτησε μεταγραφές. Συγκεκριμένα, ο Ισπανός τεχνικός που άργησε, για τον λόγο αυτό, να πάει στη συνέντευξη τύπου, είχε τετ α τετ με τον Θόδωρη Καρυπίδη και τον Ρούμπεν Ρέγες.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Βασικό αντικείμενο της κουβέντας ανάμεσα στους τρεις άντρες ήταν η άσχημη πορεία του Άρη, που προβληματίζει με την απόδοση τους. Ο Ισπανός προπονητής φέρεται να ζήτησε την απόκτηση τεσσάρων παικτών, που μπορούν να ανεβάσουν επίπεδο τον Άρη, στην επόμενη μεταγραφική περίοδο.

Δεν ήταν τυχαίο, άλλωστε, το γεγονός ότι και στις δηλώσεις του στη συνέντευξη τύπου, αναφέρθηκε στο συγκεκριμένο κομμάτι: «Για να μπορέσουμε να είμαστε ψηλά μετά τον Ιανουάριο, πρέπει να κάνουμε αλλαγές», ανέφερε μεταξύ άλλων. Οι κιτρινόμαυροι θα ξεκινήσουν την προεργασία για να βρουν τους κατάλληλους παίκτες που ζήτησε ο Χιμένεθ.

 

© Πηγή: to10.gr

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook