Σύσκεψη για μεταγραφές στον Άρη

Την έγκριση για να πραγματοποιηθούν τρεις με τέσσερις μεταγραφές τον Ιανουάριο έδωσε ο Θόδωρος Καρυπίδης στην συνάντηση που είχε με τον Ρούμπεν Ρέγες.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο Ισπανός τεχνικός δεν επέστρεψε στη Θεσσαλονίκη μετά το παιχνίδι με την ΑΕΚ και συναντήθηκε με τον Θόδωρο Καρυπίδη στην Αθήνα.

Οι δυο άντρες αναφέρθηκαν στην άσχημη πορεία του Άρη την τρέχουσα αγωνιστική περίοδο, που είναι λογικό να έχει προκαλέσει προβληματισμό. Φαίνεται ότι συμφώνησαν ότι είναι επιτακτική ανάγκη να ενισχυθεί το ποδοσφαιρικό τμήμα την επόμενη μεταγραφική περίοδο, προκειμένου να βελτιωθεί η εικόνα του.

Ο Θόδωρος Καρυπίδης ξεκαθάρισε, σύμφωνα με πληροφορίες, στον Ρούμπεν Ρέγες ότι υπάρχει διαθέσιμο μπάτζετ και ότι έχει πλήρη ελευθερία κινήσεων, προκειμένου να φέρει στο «Κλεάνθης Βικελίδης» παίκτες που μπορούν να κάνουν τη διαφορά και να ενισχύσουν άμεσα τον Άρη μετά την απόκτηση τους.

 

© Πηγή: to10.gr

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook