Μεντιλίμπαρ: «Περιμέναμε ότι θα είναι δύσκολο το παιχνίδι» – Τι είπε για τον Ρέτσο

Με γκολ του Αγιούμπ Ελ Κααμπί, ο Ολυμπιακός επικράτησε του Παναιτωλικού στο Αγρίνιο με 1-0, για την 12η αγωνιστική της Super League.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ένα σημαντικό διπλό, σε ένα δύσκολο παιχνίδι, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ στις δηλώσεις που έκανε μετά την ολοκλήρωση της αναμέτρησης.

Ο Βάσκος τεχνικός αναφέρθηκε και στον τραυματισμό του Παναγιώτη Ρέτσου, ο οποίος έγινε αναγκαστική αλλαγή λίγο πριν το φινάλε του πρώτου ημιχρόνου.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Μεντιλίμπαρ

«Ναι, περιμέναμε σήμερα το παιχνίδι να είναι δύσκολο, γιατί όλα αυτά τα παιχνίδια είναι δύσκολα. Σπανίως μπορούμε από την αρχή να τελειώσουμε το παιχνίδι με 3-4 γκολ, οπότε το κάνουμε προς το τέλος των αγώνων.

Σήμερα όμως, νομίζω ότι ο αντίπαλος άξιζε κάτι περισσότερο από το ματς.

Η αλήθεια είναι ότι δεν μου άρεσε που δώσαμε τόσο πολύ χώρο στον αντίπαλο. Ήταν μεγάλο λάθος να υποχωρήσουμε τόσο πολύ στο γήπεδο. Αυτό συνέβη επειδή δεν ήμασταν καλοί επιθετικά».

Για τον τραυματισμό του Παναγιώτη Ρέτσου: «Βγήκε γιατί ζήτησε την αλλαγή. Ελπίζουμε να μην είναι κάτι σοβαρό, όμως είναι φυσιολογικό με τα συνεχόμενα παιχνίδια που παίζει».

 

 

© Πηγή: to10.gr

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook