Ο Μάριος Ηλιόπουλος βρέθηκε στα αποδυτήρια του «Απόστολος Νικολαΐδης» για να συνεχάρη την ομάδα. Ο ιδιοκτήτης της «Ένωσης» αγκάλιασε τους Ριμπάλτα, Νίκολιτς και τους παίκτες των «κιτρινόμαυρων», έβγαλε έναν σύντομο λόγο, στον οποίο ζήτησε από την ομάδα να συνεχίσει έτσι σε Ελλάδα και Ευρώπη.
Μάλιστα, οι ποδοσφαιριστές ζήτησαν από τον Ηλιόπουλο πριμ για την εμφάνισή τους και στο τέλος του λόγου του, απάντησε θετικά, δίνοντας 200.000 ευρώ.
Αναλυτικά όσα είπε ο Ηλιόπουλος:
«Χρειαζόμασταν αυτή τη νίκη. Η ομάδα αρχίζει να παίρνει τα μπόνους σκοράροντας. Είμαστε πολύ χαρούμενοι. Το παιχνίδι σήμερα ήταν δύσκολο, με πολύ μεγάλο σασπένς. Πρέπει να συνεχίσουμε έτσι. Και πρέπει να προχωρήσουμε έτσι στην Ευρώπη. Το χρειαζόμαστε, το αξίζετε, το αξίζουμε… Ο προπονητής μας το αξίζει, ο Χαβιέρ το αξίζει, όλοι το αξίζουμε. Πρέπει να έχουμε αυτή την απόδοση στην Ευρώπη… Ναι ή όχι; 200.000 ευρώ».


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701