Άρης σε Λανουά: «Αυτό που περιμένουμε τώρα είναι να ορίσεις τον Μπέμπεκ στην Τούμπα»

Έξαλλοι είναι οι διοικούντες του Άρη για τη διαιτησία του ντέρμπι Κυπέλλου με τον ΠΑΟΚ, καθώς οι αποφάσεις του VAR σε όλες, σχεδόν, τις αμφισβητούμενες φάσεις ήταν εναντίον της ομάδας τους.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Εξαπέλυσαν, μάλιστα, με ανακοίνωση τους επίθεση στον αρχιδιαιτητή Λανουά, αναφέροντας ότι περιμένουν να ορίσει τον Κροάτη Μπέμπεκ και στο παιχνίδι πρωταθλήματος με τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ Άρης:

«Στεφάν Λανουά θα πρέπει να αισθάνεσαι περήφανος για την αποψινή διαιτησία…

Το μόνο που έχουμε να πούμε είναι ότι έχεις ξεπεράσει και τον ανεκδιήγητο Μαρκ Κλάτενμπεργκ.

Αυτό που περιμένουμε τώρα είναι να ορίσεις τον Ιβάν Μπέμπεκ διαιτητή την Κυριακή στην Τούμπα.

Από εσένα τα περιμένουμε πλέον όλα…».

 

© Πηγή: to10.gr

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook