Χιμένεθ: «Η καλύτερη μεταγραφή για εμάς είναι η επιστροφή των τραυματιών»

Ο Μανόλο Χιμένεθ μίλησε στην κάμερα της NOVA για τη νίκη του Άρη κόντρα στον Αστέρα Τρίπολης, αλλά και για το πόσο σημαντική θα είναι η διακοπή για την ομάδα του.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Όσα είπε ο Χιμένεθ:

«Μιλούσα με το επιτελείο μου όταν βλέπαμε τον αντίπαλο. Ο Αστέρας είναι μία ομάδα που αγωνίζεται με την ίδια ενδεκάδα για τρεις σερί αγωνιστικές. Δεν έχουμε αυτή την πολυτέλεια. Η καλύτερη μεταγραφή για εμάς, είναι η επιστροφή των τραυματιών. Το δεύτερο βασικό είναι να φέρουμε παίκτες εκεί που δεν έχουμε αρκετές λύσεις. Η βασική ανησυχία και έγνοια είναι να μπορέσουμε να συγκροτήσουμε μία ανταγωνιστική ενδεκάδα».

Για το… δώρο που θέλει τα Χριστούγεννα: «Αυτό που περιμένω είναι να ενσωματωθούν επιτέλους οι τραυματίες. Φυσικά θα είναι μεγάλο δώρο να φέρει το κλαμπ παίκτες στις θέσεις που έχω υποδείξει. Για όσους έπαιξαν σήμερα, αξίζουν μεγάλο σεβασμό. Χωρίς τη δυνατότητα να αντικατασταθούν. Πολλοί από αυτούς έπαιζαν εκτός θέσης. Ξέρω ότι σε μερικά παιχνίδια ήμασταν κακοί, ωστόσο αυτή η διακοπή αξίζει στους παίκτες».

 

© Πηγή: to10.gr

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook