Καραπαπάς: «Αυτό το πέναλτι δεν το είδε ο διαιτητής, δεν το είδε το VAR, δεν θα το δει και ο Λανουά» (pic, vid)

Ο Ολυμπιακός έχει έντονα παράπονα από τη διαιτησία του Ευαγγέλου στο ματς με την Κηφισιά

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

, τόσο για το γεγονός ότι ακόμη… πέφτουν κάτω οι παίκτες των φιλοξενούμενων για καθυστερήσεις, αλλά και για το πεντακάθαρο πέναλτι που δεν έδωσε υπέρ των Πειραιωτών στο 90+10! Ο Αντιπρόεδρος της ερυθρόλευκης ΠΑΕ, Κώστας Καραπαπάς προχώρησε και σε μια ανάρτηση με νόημα και σαφείς αιχμές για τη φάση που δεν δόθηκε παράβαση στο χτύπημα στον Μπιανκόν.

Συγκεκριμένα, ο Καραπαπάς αναρωτιέται αν υπάρχουν νέοι κανονισμοί, ενώ ξεκαθαρίζει πως το πέναλτι πάνω στον Μπιανκόν από τον Ραμίρες δεν το είδε ούτε ο διαιτητής, ούτε το VAR, ενώ δεν θα το δει ούτε ο Λανουά…

Ο Αντιπρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, έγραψε το εξής:

«Νέοι κανονισμοί;

Αυτό το πέναλτι δεν το είδε ο διαιτητής! Δεν το είδε το VAR, δεν θα το δει και ο Λανουά…

Μάλλον μπερδέψατε την καλή μας πρόθεση με κάτι άλλο. Καλά Χριστούγεννα και οπλιστείτε με υπομονή.

Αρχίζει η ταινία…».

Δείτε την ανάρτηση που έκανε ο Καραπαπάς:

Η φάση με το πέναλτι που δεν δόθηκε στον Ολυμπιακό:

 

 

 

© Πηγή: to10.gr

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook