Επίσημο: Ο Ολυμπιακός ανανέωσε το συμβόλαιο του Μεντιλίμπαρ μέχρι το 2027

Ο Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ ανανέωσε με τον Ολυμπιακό και θα παραμείνει στο λιμάνι τουλάχιστον μέχρι το 2027, με τους ερυθρόλευκους να υπογράφουν νέο συμβόλαιο με τον Βάσκο τεχνικό.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο σπουδαίος προπονητής των νταμπλούχων Ελλάδας υπέγραψε ανανέωση για τρίτη φορά και θα συνεχίσει και τέταρτη σεζόν στον Ολυμπιακό, με τον οποίο έχει γράψει «χρυσές» σελίδες στην Ελλάδα και στην Ευρώπη.

Ο «Μέντι» είναι ο άνθρωπος που θα «μνημονεύεται» για πάντα για το πρώτο ευρωπαϊκό τρόπαιο στην ιστορία του ελληνικού ποδοσφαίρου για την κατάκτηση του Conference League, ενώ στα 100 χρόνια του συλλόγου κατέκτησε το νταμπλ και φέτος στοχεύει σε κάτι ανάλογο, αλλά και πρόκριση στο Top 24 του Champions League.

Στις 11 Φεβρουαρίου του 2024 ανακοινώθηκε η πρόσληψή του από τους Πειραιώτες. Από τότε μέχρι και σήμερα ο Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ έχει καθίσει στον πάγκο του Ολυμπιακού σε 97 παιχνίδια και έχει απολογισμό 64 νίκες, 19 ισοπαλίες και 14 ήττες.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook