Επιστροφή στις προπονήσεις για τον ΠΑΟΚ

Η Νέα Μεσημβρία «γέμισε», με την άδεια των παικτών του ΠΑΟΚ να ολοκληρώνεται και να επιστρέφουν στις προπονήσεις.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Έτσι, ο «Δικέφαλος του Βορρά» ξεκίνησε την προετοιμασία του για την επανέναρξη των αγωνιστικών υποχρεώσεων το 2026, με πρώτο «σταθμό» τον αγώνα απέναντι στον Ατρόμητο (6/1) για τα νοκ-άουτ play offs του Κυπέλλου Ελλάδας Betsson.

Ο ΠΑΟΚ επέστρεψε στη δράση μετά την απαραίτητη άδεια, η οποία διήρκησε μία εβδομάδα. Η πρώτη προπόνηση της εβδομάδας ξεκίνησε με προθέρμανση και rondo, ακολούθησε παιχνίδι κατοχής, δουλειά στο τακτικό κομμάτι και στο φινάλε τουρνουά τριών ομάδων.

Όσον αφορά το ιατρικό δελτίο, πέντε ποδοσφαιριστές ακολούθησαν ατομικό πρόγραμμα στο γήπεδο: Γιακουμάκης, Πέλκας, Μιχαηλίδης, Σάστρε και Λόβρεν, με το ενδιαφέρον να στρέφεται στο ποιοι από αυτούς θα μπορέσουν να επιστρέψουν σύντομα σε κανονικούς ρυθμούς και να τεθούν στη διάθεση του Ραζβάν Λουτσέσκου. Θεραπεία ακολούθησε ο Γίρι Παβλένκα.

Την Τρίτη (30/12) η ομάδα του ΠΑΟΚ θα προπονηθεί στις 11:00 το πρωί.

 

© Πηγή: to10.gr

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook