Τελευταία μέρα του χρόνου στο γήπεδο για τους παίκτες του Παναθηναϊκού

Οι παίκτες του Παναθηναϊκού είπαν «αντίο» στο 2025 με προπόνηση στο γήπεδο και το γυμναστήριο, αλλά και παιχνίδι την τελευταία ημέρα του χρόνου.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Οι Πράσινοι ξεκίνησαν το πρόγραμμα στο γήπεδο με προθέρμανση, ασκήσεις κυκλοφορίας μπάλας και παιχνίδι, ενώ στη συνέχεια μεταφέρθηκαν στο γυμναστήριο για ημίωρο πρόγραμμα.

Παρόντες στην σημερινή προπόνηση ήτανε όλοι οι παίκτες του Παναθηναϊκού που δεν απουσιάζουν στο Κύπελλο Εθνών Αφρικής (Ντέσερς και Λαφόν), με τον Πάντοβιτς να συνεχίζει κανονικά τις θεραπείες του και τον Κυριακόπουλο να ακολουθεί ατομικό πρόγραμμα, ενώ ο Φικάι παραμένει εκτός καθώς είναι άρρωστος.

 

© Πηγή: to10.gr

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook