ΠΑΟΚ: Επιστροφή για τους Γιακουμάκη, Μιχαηλίδη και Σάστρε ενόψει του ματς με τον Ατρόμητο

Ολοκληρώθηκε η σημερινή (3/1) προπόνηση του ΠΑΟΚ, με τη συμμετοχή των Γιακουμάκη, Μιχαηλίδη και Σάστρε, οι οποίοι επέστρεψαν και συμμετείχαν κανονικά στην προετοιμασία.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Υπενθυμίζεται ότι ο Δικέφαλος του Βορρά προετοιμάζεται για το πρώτο ματς της χρονιάς απέναντι στον Ατρόμητο (6/1). Σχετικά με τους υπόλοιπους παίκτες οι Πέλκας και Λόβρεν ακολούθησαν ατομικό πρόγραμμα, ενώ ο Ιβανούσετς προπονήθηκε στο γυμναστήριο και οι Ντεσπότοφ και Παβλένκα υποβλήθηκαν σε θεραπεία.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το πρόγραμμα του ΠΑΟΚ ξεκίνησε με προθέρμανση και rondo, ακολούθησε δουλειά στο τακτικό κομμάτι, ενώ οι παίκτες εξασκήθηκαν και στα τελειώματα και την αμυντική συμπεριφορά.

Η επόμενη προπόνηση του Δικέφαλου θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή (4/1) στις 11:00.

 

© Πηγή: to10.gr

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook