ΠΑΟΚ: Μέσα για ΟΦΗ Καμαρά, Σάστρε, Θυμιάνης

Με προπόνηση που έγινε το απόγευμα της Παρασκευής ξεκίνησε η προετοιμασία των γηπεδούχων για την αναμέτρηση της Τούμπας.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Οι παίκτες που βρέθηκαν στο αρχικό σχήμα κόντρα στον Ολυμπιακό ακολούθησαν πρόγραμμα αποθεραπείας κι αποκατάστασης στο γυμναστήριο και την πισίνα.

Οι υπόλοιποι δούλεψαν στο γήπεδο με τους προπονητές στον τομέα της κατοχής της μπάλας και της τακτικής μέσα από διάφορες ασκήσεις και στο φινάλε έπαιξαν οικογενειακό δίτερμα.

Οι Καμαρά, Σάστρε, Θυμιάνης προπονήθηκαν κανονικά με την ομάδα.

Ο Ντεσπόντοφ ακολούθησε πρόγραμμα επανένταξης, ο Παβλένκα έκανε μέρος της προπόνησης και στη συνέχεια δούλεψε ατομικά, ενώ ο Ιβανούσετς υποβλήθηκε σε θεραπεία.

Το Σάββατο (17.01) ο ΠΑΟΚ θα προπονηθεί στις 16:45.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook