Παπαδόπουλος: «Θα δώσουμε όλο μας το είναι για το όνειρο»

Ο προπονητής του Λεβαδειακού, Νίκος Παπαδόπουλος μίλησε μετά τη νίκη απέναντι στον Αστέρα Aktor (3-1), επισημαίνοντας πως θα δώσουν όλο τους το είναι για το όνειρο. που είναι ο τελικός του Κυπέλλου Ελλάδος.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Aναλυτικά τα όσα ανέφερε:

«Δύσκολο παιχνίδι σήμερα, με έναν καλό αντίπαλο, στο πρώτο ημίχρονο είχαμε αρκετά προβλήματα. Όταν βρήκαμε όμως ρυθμό και παίξαμε το δικό μας παιχνίδι, βγάλαμε φάσεις και ήταν σημαντικό ότι προηγηθήκαμε στο φινάλε του πρώτου μέρους. Στη συνέχεια βρήκαμε χώρους στο ανοιχτό γήπεδο, τρέξαμε όσο βοηθούσε ο αγωνιστικός χώρος γιατί στη συνέχεια λόγω της βροχής δυσκόλεψε και διαχειριστήκαμε αυτό το σκορ. 

Αξίζουν συγχαρητήρια στους παίκτες μου, ήταν μία πολύ σημαντική νίκη, κομβική θα την έλεγα, μένουν εφτά παιχνίδια που είναι πολύ σημαντικά για να υλοποιήσουμε το όνειρο μας και θα δώσουμε όλο μας το είναι για να το καταφέρουμε. Πήρα πολύ σημαντικά μηνύματα από το παιχνίδι και τα κρατάω για εμένα».

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook