Άρης: Παραμένουν εκτός τρεις ενόψει Κηφισιάς

Με τρεις απουσίες συνεχίστηκε σήμερα η προετοιμασία του Άρη ενόψει Κηφισιάς.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η ενημέρωση του Άρη αναφέρει:

“Στο Δασυγένειο Αθλητικό Κέντρο προπονήθηκαν το πρωί οι ποδοσφαιριστές του ΑΡΗ ενόψει του αγώνα με την Κηφισιά στο Κλεάνθης Βικελίδης (22/02, 19:00), στο πλαίσιο της 22ης Αγωνιστικής του πρωταθλήματος «Stoiximan Super League».

Η προπόνηση της Τρίτης ξεκίνησε με ενεργοποίηση, συνεχίστηκε με ασκήσεις ενδυνάμωσης και ολοκληρώθηκε με παιχνίδια διατήρησης μπάλας.

Σε ό,τι αφορά τα νέα από το «μέτωπο» των τραυματιών, οι Λορέν Μορόν, Γκαμπριέλ Μισεουί και Κωνσταντίνος Γαλανόπουλος συνέχισαν τα προγράμματά τους (θεραπεία και ατομικό).

Αύριο, Τετάρτη, οι ποδοσφαιριστές της ομάδας μας θα προπονηθούν το πρωί στο «Δασυγένειο».”

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook