Παναθηναϊκός: Ξεκίνησε την προετοιμασία του ενόψει ΟΦΗ

Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε σήμερα την προετοιμασία του, για την αναμέτρηση της Κυριακής (22/2, 16.00) απέναντι στον ΟΦΗ.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο Φακούντο Πελίστρι ακολούθησε μέρος του προγράμματος, ενώ Ντέσερς και Σισοκό συνέχισαν και σήμερα με ατομικό. Σε θεραπεία υποβλήθηκαν οι Τσιριβέγια και Κώτσιρας.

Η ενημέρωση του Παναθηναϊκού:

«Με μεσημεριανή προπόνηση στο «Γ. Καλαφάτης» ξεκίνησε η προετοιμασία του Παναθηναϊκού ενόψει του κυριακάτικου εκτός έδρας αγώνα με τον ΟΦΗ.

Όσοι βρέθηκαν στο αρχικό σχήμα του παιχνιδιού με τη Βικτόρια Πλζεν έκαναν αποθεραπεία. Οι υπόλοιποι ξεκίνησαν με προθέρμανση, συνέχισαν με rondo, ακολούθησαν ασκήσεις κυκλοφορίας μπάλας και ολοκλήρωσαν με παιχνίδι σε περιορισμένο χώρο. Μέρος του προγράμματος ακολούθησε ο Πελίστρι. Ατομικό έκαναν οι Ντέσερς, Σισοκό ενώ θεραπεία οι Τσιριβέγια, Κώτσιρας».

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook