Αποχώρησε από τον Άρη ο Χιμένεθ

Η ισοπαλία του Άρη με την Κηφισιά είχε ως αποτέλεσμα την άμεση απόφαση για την απόλυση του Ισπανού τεχνικού.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Παρελθόν αποτελεί ο Μανόλο Χιμένεθ από τον πάγκο του Άρη μετά την ισοπαλία με την Κηφισιά στο “Κλεάνθης Βικελίδης” με τη νεοφώτιστη ομάδα του Σεμπάστιαν Λέτο.

Πλέον, από την Καθαρά Δευτέρα και μετά έπονται οι επίσημες ανακοινώσεις από την πλευρά του Άρη.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook