Ντε Μάρκο: «Στόχος μας η παραμονή, έχουμε δείξει κουράγιο και δύναμη»

Ο Ντε Μάρκο του Πανσερραϊκού παραχώρησε δηλώσεις μετά το τέλος του αγώνα απέναντι στον Ολυμπιακό στην κάμερα της NOVA.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Aναλυτικά τα όσα είπε:

«Στόχος μας η παραμονή και στα τελευταία ματς έχουμε δείξει κουράγιο, δύναμη και ομαδικό πνεύμα. Δεν είμαστε η ίδια ομάδα που ήμασταν στην αρχή. Δημιουργούμε μία ομάδα που θέλει να πάρει βαθμούς στο φινάλε.

Γνωρίζουμε ότι είναι δύσκολο να μείνουμε. Πολλοί μας έχουν ήδη υποβιβασμένους. Θέλουμε να τους διαψεύσουμε».

Για το αν αρέσκεται να αγωνίζεται σε πιο δημιουργικό ρόλο: «Όχι, θέλω να βοηθάω την ομάδα μου από την άμυνα».

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook