Πρόστιμο στην ΑΕΚ για το ματς με τον Βόλο

Πρόστιμο ύψους 18.000 ευρώ επέβαλε το Πρωτοβάθμιο Μονομελές Πειθαρχικό όργανο της Super League στην AEK για όσα συνέβησαν στον αγώνα της 23ης αγωνιστικής απέναντι στον Βόλο στο Πανθεσσαλικό Στάδιο.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Πρόστιμο στην ΠΑΕ ΑΕΚ επέβαλε το Πρωτοβάθμιο Μονομελές Πειθαρχικό όργανο της Super League, για το παιχνίδι της 23ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος στο Βόλο κόντρα στην τοπική ομάδα.

Συγκεκριμένα, η αθλητική δικαστής την τιμώρησε με πρόστιμο 18 χιλιάδων ευρώ, για τα όσα έγιναν στο Πανθεσσαλικό και τη συμπεριφορά των φιλάθλων της. Περίπου 20 χιλιάδες οπαδοί της “Ένωσης” βρέθηκαν στο γήπεδο της θεσσαλικής πόλης και κάποιοι εξ αυτών πέταξαν μπουκάλια προς τον διαιτητή στο φινάλε ματς, κάτι που καταγράφηκε στο φύλλο αγώνα.

ertsports

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook