Κέρκεζ: «Δεν μαθαίνουμε από αυτά τα λάθη μας»

Οι δηλώσεις του Ντούσαν Κέρκεζ κατά την καθιερωμένη συνέντευξη τύπου, μετά τον αγώνα απέναντι στον Άρη.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Αναλυτικά τα όσα είπε:«Ήταν ένα ματς που είχαμε και τύχη, όταν ο αντίπαλος κερδίζει δύο πέναλτι και τα χάνει. Δεν είναι εύκολο να κερδίσεις τον Άρη, ακόμα και με δέκα παίκτες. Κάποιες φορές η ομάδα με αριθμητικό μειονέκτημα, έχει κάτι παραπάνω να δώσει. Δεν είχαμε καθαρό μυαλό. Κάναμε δύο πέναλτι. Τα ίδια λάθη με το προηγούμενο παιχνίδι. Τρία πέναλτι σε δύο ματς. Δεν μαθαίνουμε από αυτά τα λάθη. Έχουμε ακόμα δύο… τελικούς. Καλή τύχη στον Άρη. Μακάρι να παίξουμε ξανά στα πλέι οφ».

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook