Ορτέγκα: “Ο ΟΦΗ είναι δυνατός αντίπαλος – Θα είναι ένα δύσκολο παιχνίδι”

Τα όσα είπε ο αριστερός μπακ του Ολυμπιακού, Φρανσίσκο Ορτέγκα, πριν την εκτός έδρας αναμέτρηση με τον ΟΦΗ.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο Φρανσίσκο Ορτέγκα, μίλησε στην κάμερα της Cosmote Tv, πριν την αναμέτρηση του Ολυμπιακού με τον ΟΦΗ, τονίζοντας ότι θα είναι σίγουρα ένα αρκετά δύσκολο παιχνίδι.

Αναλυτικά τα όσα είπε:

Για τον αγώνα με τον ΟΦΗ: «Θα είναι ένα δύσκολο παιχνίδι και πρέπει να παίξουμε καλά. Ο ΟΦΗ είναι ένας δυνατός αντίπαλος, ειδικά όταν παίζει στην έδρα του, όμως εμείς είμαστε ο Ολυμπιακός και πρέπει να παίξουμε καλά και να πάρουμε το τρίποντο».

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook