Ανανέωσε με τον Ολυμπιακό ο Ελ Κααμπί!

Ο Ολυμπιακός ανακοίνωσε και επίσημα, την ανανέωση της συνεργασίας, με τον Αγιούμπ Ελ Κααμπί.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο Αγιούμπ Ελ Κααμπί και επίσημα πλέον παραμένει παίκτης του Ολυμπιακού, με τους “ερυθρόλευκους” να ανακοινώνουν την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Μαροκινό επιθετικό.

Η ανακοινώση αναφέρει:

«Ο Πρόεδρος του Ολυμπιακού κ. Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Αγιούμπ Ελ Κααμπί επισφράγισαν την ανανέωση της συνεργασίας του παίκτη με την ομάδα μας. Μαζί κατακτήσαμε κορυφές και μαζί συνεχίζουμε για ακόμα μεγαλύτερες επιτυχίες και θριάμβους

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook