Άρης ενόψει ΟΦΗ: Παραμένουν εκτός Γαλανόπουλος, Γένσεν και Σούντμπεργκ

Με τις γνωστές απουσίες συνεχίζεται η προετοιμασία του Άρη, για την αναμέτρηση της τελευταίας αγωνιστικής απέναντι στον ΟΦΗ.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Αναλυτικά η ενημέρωση αναφέρει:

“Πρωινή προπόνηση στο Δασυγένειο Αθλητικό Κέντρο περιλάμβανε το πρόγραμμα της Τετάρτης για τους ποδοσφαιριστές του ΑΡΗ ενόψει της κυριακάτικης αναμέτρησης με τον Ο.Φ.Η. (22/03) στο Κλεάνθης Βικελίδης (19:00).

Το σημερινό πρόγραμμα ξεκίνησε με ενεργοποίηση και στη συνέχεια επικεντρώθηκε στην ταχυδύναμη με διάφορες ασκήσεις.

Οι Φρέντρικ Γένσεν και Νόα Σούντμπεργκ συνέχισαν το ατομικό τους πρόγραμμα και ο Κωνσταντίνος Γαλανόπουλος το πρόγραμμα θεραπείας.

Αύριο, Πέμπτη, η προπόνηση για τους ποδοσφαιριστές της ομάδας μας είναι προγραμματισμένη για το πρωί στο «Δασυγένειο».  “

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook