Παραμένει στην Καλαμάτα ο Καλουτσικίδης

Παίκτης της Καλαμάτας θα είναι για τα επόμενα δύο χρόνια ο Πέτρος Καλουτσικίδης

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Την ανανέωσή της με τον Πέτρο Καλουτσικίδη ανακοίνωσε η Καλαμάτα με τον ποδοσφαιριστή να παραμένει στους νεοφώτιστους για δύο ακόμα χρόνια.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Η ΠΑΕ Καλαμάτα ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Πέτρο Καλουτσικίδη για τα δύο επόμενα χρόνια.

Ο Πέτρος αποτέλεσε ένα από τα βασικά γρανάζια (24 συμμετοχές, 1 γκολ, 6 ασίστ) στην περσινή εξαιρετική πορεία της ομάδας μας, συμβάλλοντας καθοριστικά στην επίτευξη των στόχων, στην άνοδο, καθώς και στην κατάκτηση του Super Cup.

Η συνέχιση της συνεργασίας μας αποτελεί επισφράγιση της αμοιβαίας εμπιστοσύνης και της κοινής μας φιλοδοξίας για ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες.

Πέτρο, σου ευχόμαστε υγεία και πολλές ακόμη επιτυχίες με τη φανέλα της Μαύρης Θύελλας!

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook