Τιμωρία ενός μήνα στον Γιώργο Σπανό για το “ντου” στους διαιτητές του αγώνα με την ΑΕΛ

23/04/2026 12:41

Με ποινή απαγόρευσης εισόδου στον αγωνιστικό χώρο και στα αποδυτήρια για έναν μήνα τιμωρήθηκε ο πρόεδρος του Ατρομήτου, Γιώργος Σπανός, για όσα συνέβησαν στο παιχνίδι με τη Λάρισα.