Με πρόστιμο 400.000 ευρώ συνοδεύτηκε η ήττα της ΑΕΚ από τον ΟΦΗ

15/01/2026 18:52

Η εντός έδρας ήττα από τον ΟΦΗ στον νοκ-άουτ προημιτελικό του Κυπέλλου Ελλάδος έφερε πρόστιμο ύψους 400.000 ευρώ για τους παίκτες του Μάρκο Νίκολιτς, όπως αποφάσισε ο ιδιοκτήτης της ΠΑΕ ΑΕΚ, Μάριος Ηλιόπουλος, ο οποίος τους τόνισε ότι δεν θα το πληρώσουν, εφόσον κερδίσουν Παναθηναϊκό, Αστέρα και Ολυμπιακό.

ΑΕΛ: Πήρε τον Κρίστιαν Όλαφσον

12/01/2026 19:59

Μετά τον Ιβάν Μασόν, οι «βυσσινί» ανακοίνωσαν την προσθήκη του 31χρονου Ισλανδού, Νταβίντ Κρίστιαν Όλαφσον από την Κρακοβία, καλύπτοντας το κενό στο αριστερό άκρο της άμυνας.