Ο Τζεμπούρ αναμένεται να εισπράξει συνολικά 700.000 ευρώ (μαζί με τα μπόνους), γεγονός που τον καθιστά τον πιο ακριβοπληρωμένο παίκτη στο ρόστερ του Αρη. Ο 32χρονος επιθετικός στις πρώτες του δηλώσεις εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη θετική έκβαση των διαπραγματεύσεων, τονίζοντας ότι θέλει να βοηθήσει τη νέα του ομάδα να πετύχει τους στόχους της:
«Είμαι πολύ περήφανος που ήρθα σε μια μεγάλη ομάδα όπως ο Αρης, με πολύ κόσμο. Ο πρόεδρος μου ανέλυσε το πλάνο που έχει και με έπεισε. Είμαι πολύ φιλόδοξος και βάζω πάντα ψηλά τον πήχη. Αρκεί να μη μου κάνουν… σαμποτάζ. Αν με αγαπάει ο κόσμος, εγώ θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό. Είμαι πολύ χαρούμενος που θα αγωνιστώ μαζί με τον Μπουγκερά, ήμασταν συμπαίκτες στην εθνική ομάδα της Αλγερίας. Γενικά, το ρόστερ είναι πολύ ποιοτικό». Οσο για το αν αισθάνεται ότι πρέπει να δώσει κάποια απάντηση για τον τρόπο που αποχώρησε από την ΑΕΚ: «Μπορεί να μην πήγαν τα πράγματα όπως τα περίμενα, όμως όταν πήγα στην ΑΕΚ, υποσχέθηκα ότι θα πάρω το Κύπελλο και κράτησα την υπόσχεσή μου. Σε ό,τι αφορά τον Αρη, θέλουμε την επιστροφή μας στη Superleague και, γιατί όχι, να προχωρήσουμε όσο μπορούμε και στον θεσμό του Κυπέλλου».


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701