Φιλικό μετά το ρεπό

Την Τετάρτη θα παίξουν Α.Ο.Χανιά και Κισσαμικός.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Έπειτα από έξι εβδομάδες σκληρής προετοιμασίας το τεχνικό επιτελείο του Κισσαμικού χορήγησε στους ποδοσφαιριστές διήμερο ρεπό, ώστε να απολαύσουν λίγες στιγμές χαλάρωσης.

Το Σάββατο και την Κυριακή δεν έγιναν προπονήσεις και η προετοιμασία συνεχίστηκε τη Δευτέρα.

Την Τετάρτη το μενού περιλαμβάνει φιλικό μεταξύ Α.Ο.Χανιά και Κισσαμικού στα Περιβόλια, αν και υπάρχει περίπτωση το ματς να γίνει τελικά στο γήπεδο Μάλεμε.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook