Με προπόνησεις στο Δημοτικό Στάδιο Κισσάμου συνεχίζεται το πρόγραμμα του Κισσαμικού μετά το γενικό… λουκέτο.
Στην προπόνηση της Πέμπτης, από τον Σπύρο Μπαξεβάνο και τους συνεργάτες του δόθηκε έμφαση στην ταχυδύναμη, ενώ για το τέλος πραγματοποιήθηκε δίτερμα τακτικής.
Η επόμενη προπόνηση θα πραγματοποιηθεί σήμερα, Παρασκευή, το απόγευμα.


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701