Μετά το ματς πρωταθλήματος με αντίπαλο τον Άρη η προσοχή του Κισσαμικού στρέφεται στον αγώνα της 2ης αγωνιστικής του Κυπέλλου Ελλάδας, με τον Πανιώνιο, που θα διεξαχθεί την Τετάρτη (30/11, 17:15) στο γήπεδο του Μάλεμε.
Την Κυριακή και τη Δευτέρα όσοι αγωνίστηκαν βασικοί στο παιχνίδι με τον Άρη έκαναν αποκατάσταση, ενώ το πρόγραμμα περιλάμβανε και μερικά κομμάτια τακτικής και ασκήσεις κατοχής.
Ο Μούσα Ποκόνγκ δεν έχει ξεπεράσει το πρόβλημα τραυματισμού του και συνέχισε για μία ακόμα μέρα το ατομικό του πρόγραμμα.
Η τελευταία προπόνηση πριν το παιχνίδι Κυπέλλου θα πραγματοποιηθεί σήμερα, Τρίτη, το πρωί.


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701