Και τώρα Κύπελλο

Ο Κισσαμικός στρέφει την προσοχή του στον αγώνα της 2ης αγωνιστικής του Κυπέλλου Ελλάδας, με τον Πανιώνιο

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Μετά το ματς πρωταθλήματος με αντίπαλο τον Άρη η προσοχή του Κισσαμικού στρέφεται στον αγώνα της 2ης αγωνιστικής του Κυπέλλου Ελλάδας, με τον Πανιώνιο, που θα διεξαχθεί την Τετάρτη (30/11, 17:15) στο γήπεδο του Μάλεμε.

Την Κυριακή και τη Δευτέρα όσοι αγωνίστηκαν βασικοί στο παιχνίδι με τον Άρη έκαναν αποκατάσταση, ενώ το πρόγραμμα περιλάμβανε και μερικά κομμάτια τακτικής και ασκήσεις κατοχής.

Ο Μούσα Ποκόνγκ δεν έχει ξεπεράσει το πρόβλημα τραυματισμού του και συνέχισε για μία ακόμα μέρα το ατομικό του πρόγραμμα.

Η τελευταία προπόνηση πριν το παιχνίδι Κυπέλλου θα πραγματοποιηθεί σήμερα, Τρίτη, το πρωί.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook