Ο Κισσαμικός απάντησε στην ανακοίνωση της Σπάρτης

“Η νίκη του Κισσαμικού ήταν ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΗ”, αναφέρει μεταξύ άλλων.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο Κισσαμικός εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία απαντάει στην Σπάρτη που είχε αρχικά βγάλει ανακοίνωση του Σάββατο μετά την νίκη της Χανιώτικης ομάδας με 2-1 στο ματς της 5ης αγωνιστικής της Φούτμπολ Λιγκ.

Η ανακοίνωση του Κισσαμικού:

“ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Με αφορμή τις δηλώσεις μετά το τέλος του αγώνα και την ανακοίνωση διαμαρτυρίας της ΠΑΕ Σπάρτη ΑΕ και χωρίς να επιδιώκουμε να μπούμε σε δημόσιο διάλογο με την αντίπαλη ομάδα θα θέλαμε να αναφέρουμε ότι ως γνωστόν στο ποδόσφαιρο υπάρχει και η ήττα και θα πρέπει να την αποδεχόμαστε και όχι να ρίχνουμε τις ευθύνες μας γι’ αυτήν σε άλλους παράγοντες.

Δεν θα μπούμε στη διαδικασία να γίνουμε παρατηρητές και κριτές διαιτησίας, αλλά για να μην διαστρεβλώνονται τελείως τα πράγματα σαφώς και βάσει βίντεο φαίνεται ξεκάθαρα ότι δεν έχει περάσει ολόκληρη η μπάλα εκτός πλάγιας γραμμής στη φάση που προηγήθηκε του πέναλτι. Για την παράβαση που ακολούθησε δεν είμαστε εμείς αρμόδιοι να κρίνουμε αν ήταν ή δεν ήταν πέναλτι, αλλά προφανώς και δεν έπεσε μόνος του στον αγωνιστικό χώρο ο ποδοσφαιριστής της ομάδας μας.

Η νίκη του Κισσαμικού ήταν ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΗ και οφείλουμε να συγχαρούμε τους ποδοσφαιριστές της ομάδας μας για τα ψυχικά αποθέματα που έδειξαν μέχρι το τελευταίο λεπτό της αναμέτρησης, γυρίζοντας το εις βάρος τους αποτέλεσμα.

Σε έναν αγώνα ανάμεσα σε δύο υγιείς ομάδες -όπως τις χαρακτήρισε στις δηλώσεις του ο προπονητής της Σπάρτης κ. Αντωνίου- η αποδοχή του αποτελέσματος δίνει αξία τόσο στον νικητή όσο και στον ηττημένο”.

 

Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΑΕ Σπάρτης έχει ως η εξής:

«Μια άκρως απαράδεκτη διαιτησία διαμόρφωσε χθες το αποτέλεσμα στην αναμέτρηση με τον Κισσαμικό και απαιτούμε εδώ και τώρα την παραδειγματική τιμωρία του διαιτητή Σταυρουλάκη από τον σύνδεσμο του Ρεθύμνου και των βοηθών του.

Όσοι παρακολούθησαν τον αγώνα από το γήπεδο αλλά και όσοι είδαν αργότερα τα στιγμιότυπα κατάλαβαν πως οι συγκεκριμένοι άνθρωποι τελούσαν υπό εντεταλμένη υπηρεσία.

Στο 15′ της αναμέτρησης επιθετικός του Κισσαμικού βρίσκεται σε θέση οφσάιντ αλλά ο διαιτητής και ο βοηθός αποφάσισαν εντελώς προκλητικά να συνεχιστεί η φάση. Επίσης στη φάση που προηγήθηκε του πέναλτι, η μπάλα έχει περάσει έξω από τον αγωνιστικό χώρο, μπροστά στα μάτια του βοηθού και στη συνέχεια ο διαιτητής έδωσε πέναλτι στην αντίπαλη ομάδα, χωρίς να υπάρξει καμιά παράβαση από ποδοσφαιριστή μας.

Από την αρχή ο κ. Σταυρουλάκης και οι βοηθοί του ήταν προκατειλημμένοι με την ΑΕ Σπάρτη και φρόντισαν να δείξουν τα… βρώμικα τους σχέδια. Πάνω μάλιστα στον υπερβάλλοντα ζήλο του ο διαιτητής “φόρτωσε” τους παίκτες μας με κίτρινες κάρτες, εκ των οποίων οι τρεις ήταν εφεύρεση του, ενώ λανθασμένα υπέδειξε και την μια απευθείας κόκκινη κάρτα από τις δυο συνολικά που έδειξε χθες στην ομάδα μας.

Εμείς διευκρινίζουμε για μια ακόμη φορά πως δεν θα γίνουμε θεατές στη βρωμιά του ελληνικού ποδοσφαίρου».

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook