Θέος: “Δείξαμε χαρακτήρα και ανεβήκαμε βαθμολογικά”

Στις δηλώσεις του τόνισε οτι ο Κισσαμικός φάνηκε να κυνηγάει με περισσότερο πάθος από τον Αιγινιακό τη νίκη γι΄αυτό και στο τέλος τα κατάφερε (1-0).

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο Γιώργος Θέος μίλησε μετά το τέλος της αναμέτρησης του Κισσαμικού με τον Αιγινιακό (1-0) τονίζοντας ότι η ομάδα του φάνηκε να κυνηγάει με περισσότερο πάθος από τον αντίπαλο τη νίκη.

Η τοποθέτησή του για τον αγώνα:

«Ήταν ένα αμφίρροπο παιχνίδι από το ξεκίνημα. Στην αρχή είχαμε υπέρ μας τον αέρα, αλλά επιθετικά δεν μπορείς να δημιουργήσεις, γιατί η μπάλα… τρέχει πιο γρήγορα από σένα. Στο δεύτερο ημίχρονο βάλαμε την μπάλα κάτω, προσπαθήσαμε να παίξουμε με αυτόν τον καιρό, μας δόθηκε η ευκαιρία και πετύχαμε το γκολ με τον Δημήτρη (σ.σ. Τσερκέζο). Θέλαμε περισσότερο τη νίκη, απ’ ό,τι δείξαμε είχαμε περισσότερο πάθος από τον αντίπαλο και κερδίσαμε σε ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι».

Για το αν μπορεί να υπάρξει ανάλογη συνέχεια το 2017: «Είχαμε το δυσκολότερο πρόγραμμα και ήμασταν με την πλάτη στον… τοίχο. Είχαμε έναν βαθμό σε τέσσερα παιχνίδια. Δείξαμε χαρακτήρα και έχουμε πλασαριστεί πολύ καλά στον βαθμολογικό πίνακα».

Stoiximan: Παιχνίδι από όπου κι αν βρίσκεσαι (κινητό, tablet). Stoiximan.gr.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook