ΑΟΧ: 300 εισιτήρια για Επισκοπή

12/11/2013 12:45

Στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη (12/11) το πρωί στο γήπεδο του Γάλλου, αποφασίστηκε ότι ο Α.Ο.Χανιά θα πάρει 300 εισιτήρια για το ντέρμπι με την Επισκοπή, την προσεχή Κυριακή (17/11).