Πρώτη για Εθνικό

14/07/2009 13:02

Με ελπίδες για μία καλύτερη σεζόν ξεκίνησε την σεζόν ο Εθνικός πραγματοποιώντας την “πρώτη” στο γήπεδο του Ελληνικού.