Ραπτάκης: “Ο ΟΦΗ έχει προπονητή που δουλεύει πάρα πολύ”

17/08/2016 13:25

Ο Δημήτρης Ραπτάκης μίλησε για την εικόνα που αποκόμισε από το φιλικό του Κισσαμικού με τον ΟΦΗ και εστίασε στην προσοχή που χρειάζεται να δείξει η ομάδα στα εκτός έδρας παιχνίδια εν όψει του νέου πρωταθλήματος.