Και τώρα ο Απόλλωνας…
Χωρίς προβλήματα προετοιμάζεται ο Κισσαμικός για το ματς της προσεχούς Παρασκευής στο Μάλεμε.
Χωρίς προβλήματα προετοιμάζεται ο Κισσαμικός για το ματς της προσεχούς Παρασκευής στο Μάλεμε.
Ο τεχνικός του Α.Ο.Χανιά δήλωσε αισιόδοξος ότι στο τέλος θα πάνε όλα καλά για την ομάδα και θα σωθεί.
Αναδείχθηκε ισόπαλος 0-0 με την Αναγέννηση στην Καρδίτσα.
Ο ήδη ταλαιπωρημένος ΑΟΧ έχει να αντιμετωπίσει και το πρόβλημα του Μασάδο εν όψει του αγώνα της Καρδίτσας.
Ανακοίνωση εξέδωσαν οι οργανωμένοι οπαδοί της ΑΕΛ «Μonsters» με την οποία επιτίθενται στην ΠΑΕ για την υπόθεση του Απόλλωνα.
Για την 27η αγωνιστική της Φούτμπολ Λιγκ.
Δευτέρα και Τρίτη (29/3) ζητώντας εγγυήσεις για την καταβολή μέρους των οφειλομένων.
Επόμενο ματς για τον Κισσαμικό είναι στις 8 Απριλίου με τον Απόλλωνα.
Ο εκ των αρχηγών του Κισσαμικού μίλησε για την νίκη επί του Παναιγιάλειου.
Όπως τονίζει στην ανανκοίνωση που εξέδωσε για τα όσα έγιναν στα Περβόλια.