Όλα μηδέν στο Μάλεμε
Χωρίς νικητή ολοκληρώθηκε το Χανιωτικό ντέρμπι για την 21η αγωνιστική της Football League.
Χωρίς νικητή ολοκληρώθηκε το Χανιωτικό ντέρμπι για την 21η αγωνιστική της Football League.
Ο προπονητής του Κισσαμικού μίλησε για το σημερινό ντέρμπι με τον Α.Ο. Χανιά.
Τα Χανιά βρίσκονται στο… πόδι για το ντέρμπι της πόλης Κισσαμικός – Α.Ο. Χανιά (18.00) για την 21η αγωνιστική της Football League.
Επικράτησε με 1-0 της Λαμίας και βρίσκεται μόνος στην κορυφή της Φούτμπολ Λιγκ.
Στην τελική ευθεία μπήκε η προετοιμασία του Κισσαμικού για το ντέρμπι με τον ΑΟΧ.
Ο επιθετικός του Α.Ο.Χ θα χάσει το ντέρμπι με τον Κισσαμικό.
Το πρώτο του γκολ με τη φανέλα του Κισσαμικού πέτυχε κόντρα στη Ζάκυνθο (1-0) ο Σταμάτης Σαπαλίδης, που μίλησε στον Athletic Radio 104,2 για τον στόχο της ομάδας του και το επέρχόμενο ντέρμπι με τον Α.Ο.Χανιά.
Ανάμεσα στον Κισσαμικό και τον Α.Ο.Χανιά το οποίο και θα μεταδοθεί τηλεοπτικά.
Ο Α.Ο.Χανιά δεν έπαιξε την 20η αγωνιστική αλλά την επόμενη Δευτέρα όλα τα φώτα θα είναι στραμμένα στο Μάλεμε.
Την πρώτη του νίκη πέτυχε εκεί ο Κισσαμικός στο ματς με την Ζάκυνθο (1-0).