Σαπαλίδης: “Όσο ψηλότερα, τόσο καλύτερα”

24/02/2016 09:54

Το πρώτο του γκολ με τη φανέλα του Κισσαμικού πέτυχε κόντρα στη Ζάκυνθο (1-0) ο Σταμάτης Σαπαλίδης, που μίλησε στον Athletic Radio 104,2 για τον στόχο της ομάδας του και το επέρχόμενο ντέρμπι με τον Α.Ο.Χανιά.